Dažniausiai užduodami klausimai

Nerandate atsakymo? Klauskite nurodytais kontaktais!

Kokie galimi siuntimo būdai?

Prekių pristatymas vykdomas su kurjeriu. Kai kurias prekes galime išsiųsti į paštomatą (jeigu aktualu - klausti nurodytais kontaktais). Pristatymo paštu ar į atsiėmimo taškus nevykdome.

Per kiek laiko gausiu prekę?

90% prekių yra mūsų tiekėjų sandėliuose, todėl užsakymus pristatome per 2 - 3 d. d. Jeigu kyla klausimų dėl konkrečios prekės pristatymo - klauskite parduotuvėje nurodytais kontaktais. Jeigu nupirktos prekės neturime sandėlyje, pirkėjui siūlome arba palaukti, arba analogišką prekę, arba grąžiname pinigus.

Ar galiu sugrąžinti prekę?

Taip, prekes galima grąžinti. Plačiau apie grąžinimo sąlygas skaitykite mūsų e-parduotuvės skyrelyje Grąžinimo sąlygos.

Ar galiu pamatyti prekę "gyvai"?

Ne, tokios galimybės nėra - veiklą vykdome tik internete ir prekes siunčiame tiesiai iš prekių tiekėjų sandėlių.

Neturiu galimybės pirkti per e-parduotuvę. Ar galima užsakyti kitais būdais?

Taip, prekes galima užsakyti visais įmanomais būdais - per e-parduotuvę, telefonu, e-paštu ar per parduotuvės pokalbių sistemą.

Ar galiu atsisakyti savo užsakymo?

Taip, jeigu jau sumokėjote - grąžinsime pinigus, jeigu sumokėjote ir gavote prekę - skaitykite skyrelį "Grąžinimo sąlygos", kur viskas detaliai aprašyta.